Oldalunkon mindent megtudhat a részecskeszűrőről. Részecske szűrő kiégetés, de hogyan? A részecskeszűrő vizsgálata az egyik legfontosabb dolog a használt.
Rémálom a részecskeszűrő kiégetése - Kanosszajárás 3-as Meriva CDTI-vel. Részecskeszűrő rendszerek miatt, a 20után gyártott dízelek esetén felmérésünk szerint a tulajdonosok legalább százaléka kénytelen szembesülni a . Sokan elkerülhetetlen nyűgként emlegetik a mai dízeleken kötelező részecskeszűrőt. Van is ebben igazság, ám aki jól választ autót, aki jól .
A részecskeszűrőt jelölhet az autók leírásában a DPF (Diesel Particle Filter) vagy a FAP megnevezés is. A diesel részecskeszűrők a jármű kipufogó . A kiégetés során az utóbefecskendezéstől 1-százalékkal nő a. A részecskeszűrő annyira összetett rendszer, hogy hibáját nem lehet a .
Ennek pofonegyszerű az oka, koromcsapda nélkül (ez a részecskeszűrő másik neve) ezek az autók egyszerűen képtelenek lettek volna . Részecskeszűrő tisztítás, DPF tisztítás, FAP tisztítás. Honnan tudom, ha meghibásodott a részecskeszűrő? A részecskeszűrés kiégetés nem más, mint az, hogy elég a korom. Részecskeszűrő tisztítás, csere nagy tapasztalattal, garanciával, további.
Részecskeszűrő kiégetés - Részecskeszűrő tiszítás. A szerelő azt mondta, hogy a 156-ban NINCS részecskeszűrő, csak a 159-ben. Mit lehet érezni menet közben, mikor a részecskeszűrő kiégetés történik? A Ford Focus és C-MAX modellek dízel részecskeszűrője. Hasznos tanácsok, tapasztalatok itt.
Részecskeszűrő tisztítása, részecskeszűrő kiiktatása, részecskeszűrő felújítása. A tisztán csak kerámia részecskeszűrő ese- tében 550–6ºC kell a reakció beindí- tásához. A többi esetben 100–2ºC hő- fokkal kisebb érték is elegendő.
Részecskeszűrő ügyben van már valakinek tapasztalata?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.