marți, 18 aprilie 2017

In cat timp ajunge o scrisoare prin posta romana

Aici găseşti toate serviciile pe care Poşta Română le oferă celor care vor să trimită în ţară sau în străinătate scrisori, colete, cărţi, ziare sau reviste, documente şi . Pagini similareÎn această categorie se includ: scrisori, cărţi poştale (simple, semiilustrate, ilustrate, felicitări). Trimiteri cu servicii suplimentare: Recomandat şi Valoare .

Din cate am lucrat eu cu Posta Romana cred ca dureaza undeva la saptamani, . Scrisoare recomandata Posta-Romana - Salut tuturor,As avea si eu o intrebare legata de o scrisoare recomandata trimisa prin Posta-Romana. Timp livrare posta romanapostăriDec 2015Colet posta romanapostăriIan 2013In cat timp soseste o scrisoare ? Iun 2005Mai multe rezultate de la forum.

Una peste alta, dat fiind ca expediezi scrisori cu un leu si colete mici cu lei, Posta Romana ofera serviciile. Canada Post -posta romana,dar ajunge în zile la . De curând am fost rugat să trimit un colet și două scrisori prin poștă. Personal nu am mai folosit serviciile Poștei Române de foarte mult timp, exceptân. Sigur vor ajunge mai repede și sigur este mai simplu și mai puțin obositor. Habar nu am cât costă trimiterea unui colet din România în Slovacia.


Cum arata o “scrisoare externa” pentru Posta Romana. Poşta Română are nişte servicii relativ ieftine atunci când discutăm despre. Cel mai recent cu pachetul tip scrisoare din Germania, care din nou.

Aveti idee cam in cat timp zile,luni ,secole :)) ajunge un colet din Belgia ? Ce recomandați, Poșta Română sau un curier privat? Dacă aș vrea să trimit o scrisoare în Indonezia, cam cât mă taxează? Conform site-ului Postei Romane, un colet international neprioritar face 5-zile lucratoare pe drum.


Spania un colier intr-un plic din acela cu bubble ca scrisoare recomandata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare