marți, 9 august 2016

Biocarpet tapiterie auto

As vrea sa stiu cu ce se curata tapiteria den masina! Si ai mare grija cu ce o cureti, pt ca tapiseria auto e foarte sensibila cand vine vorba de solutii. Eu am procedat la curatare cu Biocarpet si am fost f multumit de rezultate.

Aug 2015solutii intretinere interiorpostăriMar 2014Mai multe rezultate de la forum. Sfaturi despre curatare tapiterie auto cu Vanish si o bucata de perdea. Cum sa cureti rapid scaunele masinii.


Sfaturi intretinere tapiterie auto.

Cand am avut tapiterie textil cel mai ok era BioCarpet, dar am obtiunt. Dar cel mai ok ies la cei care se ocupa de cosmetica auto, costa cam . Cine nu are buget pentru asa ceva ii recomand apa calda si biocarpet insa aveti grija. Servicii profesionale de cosmetica auto curatare tapiterie auto, detailing . Cund vine caldura vreau sa merg sa curat si eu tapiteria ca deja sa cam. Mai oameni bune ce tot spuneti voi acolo cu biocarpet si alte solutii de covoare.


Sfaturi pentru curatare tapiterie - Pagina rh:detailing-club. Pulimax - Solutie pentru Curatat Tapiteria - ,rh:.

Cosmetica Auto Iasi - Demo curatare tapiterie plus - ,rh:. Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare. Pe piata se gasesc mai multe produse de curatat tapiteria din materiale textile: Vanish Carpet, Bio Carpet, Tapi etc.


Ideea e ca am incercat cu Biocarpet sa curat bancheta spate insa dupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare