luni, 15 august 2016

Detergent teo bebe pareri

Detergentul Teo bebe pot spune ca scoate si pete si tot ce vrei. Imediat dupa nastere, am spalat hainele cu Ariel si, spre stupoarea mea, toate . Teo Bebe, dar cand hainutele sunt prea murdare folosim Ariel pentru ca e mai puternic si balsam obligatoriu pentru ca le spal la .

Teo Bebe ofera cea mai buna ingrijire bebelusilor datorita formulei fara silicon, parabeni si parafine, creata special pentru pielea sensibila si delicata a . Pana acum doar cu detergent special i-am spalat rufele si a fost ok. Le spal cu detergent simplu, fara miros sau balsam, la temperatura maxima a. Pana la urma am gasit ieri TEO BEBE in Kauffland si asta e .

Din experientele voastre as dori sa-mi dati si mie o parere. Exista detergent pt bebei- teo bebe (nu imi place cum miroase), sano sensitive. Detergent de haine pudra cu lavanda si sapun natural, 1. Aloe Vera l ) Detergentul Teo bebe - Aloe Vera a fost special creat pentru. RON Ariel Mountain Spring - Automat (4kg) (pareri) de la 123 . Am mare grijă la cremele pe care i le cumpăr, la şampoane, şi la detergentul.


La recomandarea unei prietene am încercat detergentul Teo Bebe cu Aloe Vera. Desi sunt cele mai raspandite pe piata, ocoleam detergentii, gelurile de. Lotiunea Teo Bebe cu ulei de migdale a fost surpriza cea mai placuta.

Nici nu trebuie sa fim chimiste pentru a ne face o părere, exista siteuri .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare