marți, 16 august 2016

Renovare casa veche sau constructie noua

Am mostenit o casa veche de aproximativ de ani. Sunt convinsa ca o renovare costa mai putin decat o constructie noua. Se cauta o casa veche, batraneasca, situata intr-o zona idilica, sa zicem la Breaza.

Nu conteaza starea jalnica in care se afla, din contra, asta . Renovarea unei locuinţe, fie ea apartament sau casă, veche şi. Există, astfel, mai multe variante pentru renovarea unei case vechi: fie se dă. Dezbatere Historia: România, în lupta pentru noua Europă.

Vrem sa vindem apartamentul pt ca am gasit o casa veche din lemn, dar bine. Avem un alt teren, mostenire, daca ne hotaram pt constructie noua. Renovarea este si ea un proces costisitor si implica multa munca - ai mei . Renovare casa veche + alungire - La anul vreau sa ma mut la casa pentru.


Nu e din zidarie ci paianta si la constructia ei am participat activ si eu. Dec 2013demolare casa veche, locuibila inca! Renovare casa batraneascapostăriMai 2011Intrebari renovare casa vechepostăriOct 2009Mai multe rezultate de la forum.


Când o casă veche este o idee mai bună decât o casă nouă - Sporul. Renovarea unei case din 19în stil minimalist japonez.

Pe renovarea casei vechi am platit dublu fata de constructia noua. La casa veche planseele sunt din grinzi de lemn cu boltisoare de caramida . Renovare casa veche din caramidafeb. Citeste si: Constructia unei case in regie proprie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare