marți, 3 noiembrie 2015

Dcshop pareri

Laptop Notebook Telefoane Mobile Monitoare LCD Aparate Foto. Feriti-va de DC-shop - Salutare,Am deschis acest subiect. Pareri DC-ShoppostăriIul 2014CEL.

Ian 2014Service DC-ShoppostăriIan 2012PC Garage sau DC-ShoppostăriDec 2010Mai multe rezultate de la forum. Pagini similareWhat do you think about DC-Shop. Share your shopping experience and hear what customers have said about DC-Shop.


Depozitul de Calculatoare a falimentat acum ceva vreme, pe tăcute.

Domeniile lor (dcshop.ro şi dc-shop.ro), precum şi baza de date cu clienţii, . Salutare romani, Ati avut probleme ce aceste magazine? Pe scurt am trimis un produs in service(placa de baza) si am cerut sa vorbesc cu un. Ati avut probleme de garantie cu ei? Am cumparat un HDD de 1TB si la mai putin de luni au inceput probleme de sectoare bad . Acum luna si exact zile am achzitionat un laptop de la asa-zisa firma depozitul de calculatoare respectiv dc-shop, la care am vazut ca se . Eu zic ca e o miscare buna din partea celor de la CEL, care in ultimul timp . Pareri DC Shop - Depozitul de Calculatoare.


Imaginea este folosită doar cu scop informativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare