marți, 24 noiembrie 2015

Sfantul nectarie minuni casatorie

Sf Nectarie ma va ajuta cu siguranta! Sfantul Nectarie Minuni in Romania - Sfaturi Ortodoxe. Am ajuns la racla cu moaştele sfântului şi acolo un călugăr care mă.

Aș vrea să povestesc și eu câteva dintre minunile Sfântului Spiridon. Mii de tineri isi pastreaza fecioria pana la casatorie. L-am rugat pe Sfântul Efrem şi pe Sfântul Nectarie să ne ajute pe mine şi pe prietenul meu.


Dumnezeu şi Sfântului Efrem cel Nou pentru aşa o minune.

Vă mărturisesc că mă rugam la Sfântul Nectarie şi la Sfântul Ioan. Am început în fiecare zi să citesc acea rugăciune pentru căsătorie, dar . Atunci, mi-am adus aminte de o minune a Sfântului Nectarie cu un om. Darul Sfântului Duh, din fii în fii, Binecuvântaţi de Tine. Cu greu m-am decis să citesc viaţa şi minunile sf Nectarie.


Nicolae e pentru ca SfSfantul Nicolae e facator de minuni. Nectarie a actionat de fiecare data intelept, ca Mare Sfant al Domnului! Minune cu Sfantul si Mare Mucenic Efrem cel Nou - Page 2Aug 2011minunile Sf.


Nectarie - 1Aug 2010minunile sf.

ROXANA (decembrie) – Si cu mine sf Nectarie a facut minuni. Neamt ani dupa casatorie, in prezent revenind .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare