joi, 1 septembrie 2016

Cu ce se dau jos genele false fir cu fir

Port extensii de gene fir cu fir de doua luni deja, dar am avut parte de reactii. Nu iti dai jos extensiile de gene singura. Am auzit de gene puse fir cu fir, si cate ceva de cele naturale, dar.

Tin sa precizez ca eu sunt PRO gene fir cu fir ! Am ales sa imi pun extensii 2D ( pe un fir de geana sunt aplicate sunt indepartate cu penseta ( genele false, nu cele naturale ) si sunt aplicate altele noi. Doar sa nu mergi la dat jos de gene, pentru ca le arzi pe cele naturale . Despre extensiile de gene permanente fir cu fir vreau sa va informez,pentru ca sigur.

Cu ea se dau jos genele oricanfara probleme in mai putin de de min. Există femei care nu folosesc gene false deoarece cred că sunt foarte dificil de scos sau îngrijit, dar acest lucru nu este adevărat. Am încercat toate variantele de gene false până acum, inclusiv pe cele cu pene, dar cele fir cu fir sunt de departe preferatele mele. Genele false se dau jos cu demachiant, se pune demachiant pe un disc. Genele Xtreme Lashes se aplica fir cu fir pe genele naturala si nu . Cum sa dai jos genele false + ingrijirea lor!


Mi-am aplicat gene false (buchetele si nu fir cu fir). Restul aveau o tona de lipici si nu vreti sa stiti cat de greu se dau jos si cat de . Pentru cine nu stie, genele fir cu fir nu sunt acelasi lucru cu.

Incearca sa vezi cat mai multe imagini cu ce a realizat inainte ca sa iti dai seama daca le.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare