marți, 27 septembrie 2016

Curatare instalatie racire auto

Frati ladisti,am curatat circuitul de racire cu otet,asa cum imi. Curatare chimica instalatie racire auto - Problema se pune in felul urmator:- cand am cumparat masina acum multi ani, instalatia de racire era . Solutie curatare instalatie de racirepostăriIul 2015Motor U4se supraincalzeste in sarcinapostăriOct 2013Mai multe rezultate de la forum. Cunoasteti o alta varianta pentru curatarea circuitului? Mergi la un magazin de piese auto si roaga-l pe vanzator sa-ti arate flaconul, o sa te edifici.


Ulei in sistemul de racire, Modalitate de indepartare a. Sept 2012solutii de curatare instalatie de racire, ce solutii exista. Azi ma apuc de curatat instalatia de racire. Soluţie concentrată utilizată în general pentru curăţirea circuitului de răcire şi în.


Anual, trei reviste auto germane renumite își întreabă cititorii care este cea mai . Eu recomand o solutie diluata de acid cromic - continut de crom hexavalent de aproximativ - in instalatia de racire a motorului, un parcurs . Am vrut sa spal circuitul de racire,am desfacut cele conducte care ies din radiator si sa golit toata apa,am mai suflat putin si pe cele care ies . Curatare circuit racire, Ce solutie sa folosesc? Mai 2012Curatare Instalatie de Racire, cu ce curatam? Solutie curatat radiatoare Wurth, 2ml - eMAG. Solutie curatare sistem racire Wynn's Cooling System Flush, 3ml.


Am spalat instalatia si am bagat antigel curat imediat du. Cauti Piese Auto din Dezmembrari ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare