joi, 8 septembrie 2016

Posta romana colete timp livrare

Aici găseşti toate serviciile pe care Poşta Română le oferă celor care vor să trimită în ţară sau în străinătate scrisori, colete, cărţi, ziare sau reviste, documente şi . Pagini similareColectarea, sortarea, transportul şi livrarea coletelor poştale în greutate de. Lista localităţilor în care se asigură distribuirea coletelor poştale intracomunitare.

Astfel, coletele internaţionale în greutate mai mică sau egală cu kg sunt scutite de TVA, iar tarifele coletelor cu greutate mai mare de kg. Colete poştale internaţionale 0-kg ( scutit de TVA). Reţea de livrare prin autovehicule CNPR.


Colet posta romana - In cat timp ar ajunge un colet trimis prin posta romana de la Baia Mare la Bacau, Moinesti?

Iun 2010Mai multe rezultate de la forum. Am fost la Posta Romana sa ridic un colet de la eMAG - cum au decurs. In caz ca nu stiati deja, eMAG si Posta Romana au incheiat o colaborare. Am asteptat in jur de minunte timp in care am auzit numai bocanituri. MAG zice ca se poate in centrele de livrare, insa unde am fost eu nu am . Poşta Română are nişte servicii relativ ieftine atunci când discutăm despre.


Aveti idee cam in cat timp zile,luni ,secole :)) ajunge un colet din . Prin urmare, atata timp cat am cumparat diverse carti de economie, nu a. Ca sa nu imi vina peste luni coletul pe care urma sa il astept in saptamani?

Etichete:amazon, expediere, oficiul postal pachet, Posta Romana .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare