vineri, 20 mai 2016

Elysee concept facebook

Elysee Concept, le plaisir du bain retrouvé. ELYSEE invites you in an unforgettable journey, in a world full of new. Un loc minunat pentru a evada in universul parfumurilor exclusiviste. Compania Elysee Concept a inaugurat la inceputul lunii septembrie primul concept store.


Elysee Concept Maison des Parfums se afla intr-o vila istorica in Piata. Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. Compania Elysee Concept a inaugurat astăzi cel de-a doua parfumerie de lux a.

Noua locaţie poartă denimrea de Elysee Concept Parfums et Beaute şi este. Forum Elysee Concept - totul despre firma, companie, mediul de lucru, atmosfera, salarii, bonusuri, promovare, management, interviu, cv, recrutare. Ca să îmi amintesc când am descoperit lumea Elysee Concept am să mă întorc în 200 atunci când am avut bucuria să iau parte la lansarea, . Redécouvrez le plaisir du bain avec notre gamme de baignoires Elysee. Implantée au Grand Duché de Luxembourg, la société Elysée Concept vous propose . Ravan Ciobanu si Cristina Balan (Elysee Concept).


De curan parfumeriile Elysee au lansat în exclusivitate în România,. Elysee Concept a intrat pe piata spre sfarsitul anului 20si are in portofoliu casele de parfumerie Amouage, Penhaligon's, Montale, The .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare