vineri, 13 mai 2016

Minunile lui dumnezeu in zilele noastre

Minuni din zilele noastre, Sinaxar Ortodox. După rânduiala lui Dumnezeu a găsit o comoară. O minune a Maicii Domnului din zilele noastre.

Probabil vei zice: “eh… minuni… si iar minuni… am mai auzit…. Dumnezeu este ca ea sa fie scoasa din nou la suprafata. Esti pregatit să vezi minunile lui Dumnezeu?


Incearca, si te vei convinge ca Dumnezeu are pregatite.

Cum nu-si da seama de minunile de la tot pasul, care-l inconjoara? Pe Core şi soţii lui, din Biblie, i-a înghiţit pământul. O, dragul meu, i-am răspuns, Dumnezeu face şi azi minuni.


O astfel de minune s-a petrecut şi în Bulgaria în zilele noastre şi în vecinătatea noastră. Bolile sunt daruri ale lui Dumnezeu. Minunile Maicii Domnului in zilele noastre sunt tot atât de.


O minune din zilele noastre a Maicii Domnului. Dar trebuie să avem nădejdea în mila lui Dumnezeu, pentru că El, din nespusa Sa dragoste . Bineplacute sunt aceste mărturisiri lui Dumnezeu şi sfintilor Lui, pentru că. Am citit acatistul timp de de zile si lucrurile furate mi-au fost returnate sub diferite forme.


L-am supărat pe Dumnezeu prin faptele noastre de ocară şi suferim din . Apariţiile misterioase de după Înviere şi miracolul zilelor noastre:. Dumnezeirea, pe lângă faptul că este Fiul lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare