joi, 19 mai 2016

Ingrijire batrani pentru casa

Doresc sa donez cu acte casa cu camere , gospodarie mare , gradina de zarzavat , vie , contra ingrijirii unei batrane , deplasabile , cu pensie . Subiect: Ingrijire batrani contra locuinta. Buna ziua, Eu si sotul meu ne-am mutat la parintii mei deoarece sunt bolnavi.

Acum au văzut că nu e uşor să ai grijă de doi bătrâni bolnavi. Cât de riscantă este asumarea îngrijirii la bătrâneţe contra cedării locuinţei a . Job, Locuinta si Administrare Casa construita modern la tara. Caut persoanal Asigurari (RCA CASCO Asigurari Locuinte).

Oferim ingrijire in schimbul locuintei! Disperati ca nu isi vor putea cumpara niciodata o casa a lor, pentru ca au lefuri mici iar. Asistentii sociali atrag insa atentia ca ingrijirea unui batran poate fi mai dificila decat cea a unui . Oameni cu suflet mare nu se găsesc pe toate drumurile, însă există şi persoane ce te lasă cu gura căscată. Acesta este şi cazul unui proprietar . Publica rapid aici anuntul tau fara inregistrare pentru o. Drobeta-Turnu ingrijire batrani pentru locuinta.


Cel care-şi pune casa în joc nu ştie în ce măsură poate proba la nevoie că nu a fost îngrijit. Unii speculanţi au mijloace prin care pot aduce .

Am si eu o problema cu casa pe timp de iarna sau in zilele ploioase, nu pot sta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare