joi, 5 mai 2016

Pensule melkior pareri

Am si ceva care nu imi place la pensulele Melkior. Set pensule My little secrets Melkior. Dupa cum stiti eu sunt adepta folosirii pensulelor atunci cand ne fardam asa ca am fost .

Dar astazi vreau sa va spun cateva pareri pe care le am vis-a-vis de. Este subtire, plata, compacta, cu varful rotunjit si moale, fiind destinata acoperirii unor zone mai greu accesibile . Astăzi vorbim despre pensule…sunt atâtea pensule încât nu știm ce să alegem, care pentru ce. Pensulele din păr natural sunt perfecte pentru farduri presate, blush, pudră bronzantă etc.

Ce părere ai despre pensulele de la BHcosmetics? Melkior isi completeaza colectia Be Yourself cu Setul de pensule make-up si Farduri de pleoape in culori delicioase: Love Letters, Sweet . Buna tuturor, M-am hotarit ca astazi sa scriu un articol despre pensule bune la buget restrans destinate unei fete amatoare de makeup. La acest capitol, fardurile Melkior au nota din partea mea! Culorile se transfera cu ușurință pe pensulă și apoi pe piele și sunt foarte intense.


Pensula este numită small blending dar eu nu sunt de aceași părere. Mie mi se pare foarte mare pentru cuvântul mică. Pensula Melkior pentru fond de ten la eMAG, pret avantajos.


Platesti doar dupa ce deschizi coletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare