vineri, 15 iulie 2016

Caut transport marfa 3 5t

Transport Marfă Caut Colaborare cu Firme de Curierat. Firma caut contracte de transport sau colaborare 5t. Noua bursa de transport marfa intern.

Inscriere GRATUIT pe site pentru ca cauta marfuri! Tonaj: to Volumc Podea: m. AM MARFA DE TRANSPORTAT , Greutate: tone Volu3mLungime: m Latime: m. Caut transport de la Roma, Italia, catre Ramnicu Valcea.

Forwarding din Craiova ofera contract pentru autoutilitare de tone (masa totala) in urmatoarele conditii: 0. Caut curse pentru duba t (sunt nou pe site ) - Bursa de. Aug 2016Bursa de transportIan 2015Caut contract pentru duba 5t - Bursa de transportfeb. Transport intracomunitar de marfuri 3. Accesul pe Cargopedia este gratuit, atât pentru cei care publică marfă, cât și. Detin duba Ford Transit de tone an de faricatie 20din provincie si caut marfa de transportat in toata tara cu plecare din Bucuresti. Eu am lucrat tot pe tone un an pe extern.


Acte necesare pentru transport marfa, duba sub tone Pagina 1. Acte-necesare-pentru-transport-marfa-duba-sub-35-tone.

Am o duba T, pe persoana fizica, intrebarea este daca-mi trebuie acte speciale (licenta de transport, etc.) pentru a transporta marfa in . FAC transport de marfa si mutari de domiciliu, si tone, in toata tara. Marfa, cu microbus in oras,judet,tara ,pret fara concurenta,sau caut colaborare cu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare