joi, 21 iulie 2016

Curatare radiator logan

Curatat radiator incalzire habitaclu. Si iarna trecuta am fost intrebat de cateva ori de ce nu mai baga masina caldura si le raspundeam ca este sigur de la . Tutorial curatat radiator incalzire habitaclu la Logan - Duration: 0:22.

Solutie profesionala curatare sistem de racire;. Curata radiatorul si favorizeaza schimbul de caldura (inclusiv in instalatia de incalzire);. Am curatat radiatoru cu detartant nufaru si mr muscle ( am radiator de cupru). Curatare calorifer aeroterma Logan 1.

Ian 2017Curatare radiator, curatare radiator dacia 1310postăriApr 2010Cum se curata radiatorul? Am vazut in real o sulutie de curatat radiatorul la 16lei. Acum nu stiu ce sa folosesc, voi ce sfat imi dati, sau poate ar trebuii sa verific altceva? Salut Am radiatorul infundat exista cumva in comert vreo solutie care sa ma. A raspuns turbojack EXPERT (311puncte) acum ani Curatare cu jet de apa . Loganul il ai de nou sau e luat la mana a2-a?


A curatat radiatorul de sub bor a schimbat termostatul. Sistemul De Racire Pus La pamantpostăriOct 2013Aveti Idee Daca Exista Solutie Pentru Desfundarea. Am probleme grave cu caldura la benz+gpl va rog.

Curatarea radiatorului in pasi simpli - Masini. Curatarea radiatorului este o parte esentiala a procesului de mentenanta, cu efecte pozitive asupra performantei masinii si duratei de .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare