miercuri, 13 iulie 2016

Spalare auto fara apa forum

SOLUTIE DE SPALARE, POLISARE SI PROTEJARE AUTO FARA. Curatare interior auto - Ingrijire autopostărifeb. Cum sa ne spalam masina rapid si sigur!


Ingrijire autopostăriSept 2010Spalare motor - LupopostăriMar 2009Cum spalam corect masina - Ingrijire autopostăriApr 2006Mai multe rezultate de la vwforum. Am „spalat” si eu masina fara apa. Din ce am citit insa pe alte siteuri si forumuri romanesti si straine, am inteles ca exista doar 2-companii . Spalarea fara apa (engl. waterless car wash) este o tehnologie eco avansata, prin care orice suprafata vopsita, din sticla, oglinda, plastic, acril, pvc, crom, inox, .

Spalare auto fara apa facuta pe o masina foarte murdara, in conditii grele de frig la -grade Celsius. Cea mai buna spalare e metoda celor galeti si sampon auto (pentru mine cel putin). CG si am fost foarte multumit de rezultat. ADVANCED ULTRA NANO Solutie de spalare auto, protejare, lustruire si NANO-tratament fara utilizarea.


Speli fara apa, merge motorul fara ulei. Azi am spalat masina cu ELEVEN ONE WATERLESS CAR WASH,fara apa. Oct 2013Spalare masina, Cum e mai bine sa speli masina? Spalarea auto fara apa, salvezi apa la fiecare spalare Discutii Eco.


De ACUM poti spala SINGUR masina: ECOLOGIC, ECONOMIC si EFICIENT. Cum multi dintre noi suntem pretentiosi la serviciile de spalare a .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare