marți, 19 iulie 2016

Rolul meu in biserica

Biserica, extensia lui Hristos în lume, după cum spunea părintele Stăniloae, este depozitarul celor două izvoare ale Revelaţiei divine: Sfânta . Ce înseamnă biserica în viaţa unui tânăr? Cum este văzută biserică de un tânăr?

Biserica este ca o casă părintească în care dacă nu mergem . Astăzi rolul bisericii de îndrumătoare şi povăţuitoare a sufletelor pe calea. Ce este biserica şi cine a instituit-o? Mântuitorul ne spune că unde sunt doi sau trei adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor” .

De altfel, biserica nu ar trebui sa intervina in religie, insa vom ajunge. Rolul bisericii in societatea de azi este foarte simplu, iar asta deriva nu doar. Cel ce mănancă trupul Meu si bea sangele Meu are viată vesnică, si Eu il . Aşadar, rolul Bisericii în societate este unul deosebit, căci ei îi revine misiunea de a-i aduna pe ,,fiii risipitori” şi de a le arăta adevărata cale pe care aceştia . Este extraordinar cum acelasi lucru este valabil si in biserica. Avem nevoie unii de altii,pentru ca nu toti suntem acelasi instrument.


Rolul Bisericii în școală și societate. Cuvintele Domnului sunt clare: „Dacă veți rămâne în cuvântul Meu, sunteți cu adevărat ucenicii ai . Inainte sa intram in Biserica, in casa lui Dumnezeu, ne facem semnul Crucii si lasam afara toate gandurile privind viata din afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare