vineri, 15 iulie 2016

Perie de indreptat parul pareri

Astazi testam un produs ce a aparut de ceva vreme, peria de indreptat parul! In momentul in care am observat ca se vorbeste in stanga si in dreapta despre peria electrica ce ne ajuta sa ne indreptam parul, mi-am pus . Asteptam parerile dupa ce le vei testa o perioada.

Perie electrica pentru indreptat parul BaByliss Liss Brush 3D HSB100E, Ionizare, trepte temperatura, Mov. Am dat banii pe un ondulator si imi indrepta parul doar minute. MA gandesc ca peria poate imi arde mai putin parul decat o placa.


Peria rotativa electrica de aranjat parulNov 2009Perie electrica de indreptat parul - pareriNov 2006Mai multe rezultate de la forum.

Personal: Cum folosim peria de indreptat parul? Asadar de ceva timp am primit aceasta ustensila revolutionara: peria de indreptat parul! V-am promis ca o voi testa, va voi arata cum se . Nu stiu ce parere aveti voi despre acest produs, insa eu asta vreau sa primesc de Craciun! Straight Brush - cea mai revolutionara perie pentru indreptat parul de pe piata actuala, fara a-l degrada, la doar 2RON in loc de 5RON! Eu consider ca peria nu va da acelasi rezultat ca si placa, iar daca va avea.


Nu cred ca inca este o metoda sanatoasa de indreptare a parului. Perie electrica pentru indreptarea parului NASV perieDiversi la cel. Rate in magazin, aprobarea creditului pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare