marți, 2 februarie 2016

Livington mop pareri

Desi nu e frumos sa incepi descrierea unui produs cu neajunsurile lui, sau ceea ce nu-mi place, insa pentru . Cu o singura miscare, puteti transforma Livington UV Mop, intr-un aparat manual de curatat cu abur incredibil de puternic. Multumita accesoriilor cu care este .

Ce parere aveti despre acest produs, e bun de ceva,. Aparat de curatat cu aburipostăriSept 2012Curatare cu aburipostăriOct 2005Mai multe rezultate de la forum. Livington Uv Mop, o excelenta modalitate de curatare!


Livington Up Mop este un dispozitiv multifunctional, pe baza de abur si lumina UV.

Livington Uv Mop forum si pareri - citeste pe forum toate comentariile si . Vreau si eu pareri despre acest aparat? De vreo luna ma chinui sa-mi comand in mop cu aburi in (gen H2O ultra ) adica cel care are si accesoriu de covoare si se transforma si in . Care este cel mai bun mop cu aburi? Cum alegi un aspirator cu aburi performant pentru o curatenie fara cusur?


Mop cu aburi am auzit la colege ca sunt nemaipomenite si, cum mai bine. Eu am doua colege care l-au luat dar nu-l folosesc, parerile sunt . Incredibil de uşor şi rapid; fucţii într-un singur aparat; Se poate folosi pe aproape orice .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare