marți, 14 iunie 2016

Curatare radiator caldura logan

Si iarna trecuta am fost intrebat de cateva ori de ce nu mai baga masina caldura si le raspundeam ca este sigur de la termostat. Eu l-am dat jos, l-am curatat, spalat bine si nu umblu cu cartoane, la ventilator dau. Aseara mi-a spalat tata radiatorul de incalzire habitaclu.

Am probleme grave cu caldura la benz+gpl va rog ajutati-ma. Poate e selectorul de caldura busit sau cablurile de ghidaj. Sistemul De Racire Pus La pamantpostăriOct 2013Aveti Idee Daca Exista Solutie Pentru Desfundarea.


Exista vreo solutie care ajuta la desfundarea unui radiator #2637.

Salut Am radiatorul infundat exista cumva in comert vreo solutie care sa ma ajute. A raspuns turbojack EXPERT (311puncte) acum ani Curatare cu jet de. Am masina din semnatura, si de la o vreme se ridica apa foarte usor, adica de cand a dat caldura mai ales in turatii mari si mers cu . Solutie profesionala curatare sistem de racire;.


Curata radiatorul si favorizeaza schimbul de caldura (inclusiv in instalatia de incalzire);. Stiri, Utile, Curatarea radiatorului in pasi simpli, Masini. Manusi impermeabile si rezistente la caldura; Un prosop sau o bucata de material . Sigur, era vorba de Dacie insa de atunci prefer solutii dedicate de curatare (eu am folosit cu succes ceva de la 2+, gen Radiator Flush) sau .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare