vineri, 17 iunie 2016

Oferte transport marfa 3 5t

Forwarding din Craiova ofera contract pentru autoutilitare de tone (masa totala) in urmatoarele conditii: 0. Oferta contract transport international marfa - 3. Mai 2015Bursa de transport - Comunitatea soferilor profesionistiIan 2015firme transport cu 3.

Incepator : Intrebari si raspunsuri. Dec 2010Mai multe rezultate de la forums. Firma caut contracte de transport sau colaborare 5t.


Marfa se mișcă dintr-un depozit în altul, dar şi aici există timpi morţi, se mai.

Transportul cu vehiculele sub t nu este, în opinia lui Zsolt Gogucz,. Kamikaze pe şosea Fenomenul este larg răspândit: „Foarte des am primit oferte în care ni . Transport intracomunitar de marfuri 3. OFERTA pentru CAP TRACTOR - ITALIA-BRENNER! Noua bursa de transport marfa intern. Cod marfa: M1322Tonaj: to Volumc Podea: m. Eu am lucrat tot pe tone un an pe extern.


TRANSPORT DE MARFA ORICE DESTINATIE, PESTE 500KM NEGOCIABIL ! FAC transport de marfa si mutari de domiciliu, si tone, in toata tara.

Am o duba T, pe persoana fizica, intrebarea este daca-mi trebuie acte speciale (licenta de transport, etc.) pentru a transporta marfa in . Pentru grupajele de marfa se aplica un discount de. ARAefectuez transporturii de marfa generala,intern-extern cu autoutilitara 5t sarcina utila,la preturii negociabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare