vineri, 10 iunie 2016

Generator de hidrogen schema

O schema mai dezvoltata parca a fost pusa pe forum cu de celule si alimenta complet motorul numai cu hidrogen. In aceste conditii, generatorul de hidrogen consuma volti tot timpul. Nu exista nicio intrerupere de curent pe parcursul unei secunde.

Mini generator de hidrogen - Buna am construit un mic generator de hidrogen(pentru teste)si nu stiu de ce se incazeste asa tare apa in. Apr 2012vreau si eu un generator pe frecventa Keely 42712. Dec 2010Mai multe rezultate de la forum. Pagini similareConectati generatorul de hidrogen la dispozitivul de conversie a gazelor. S-ar putea posta si scheme, link catre foto, date concrete care sa ajute la construirea . Gazul in sine este un amestec de Oxigen si Hidrogen mono si diatomic dar.


Dupa mai multe incercari , dupa ce am reprodus scheme “sigur sigur” foarte . Generatorul HHO incepe sa lucreze(sa genereze hidrogen) din . Practic veti avea pe autoturism instalat un generator de hidrogen. Au aparut si primele aparate generatoare de HHO in Romania. Prin electroliza unei solutii saline, da, se poate obtine hidrogen si. Eu am schema circuitului cu feedback de la pes.


Pila de combustie este un dispozitiv electrochimic care foloseste hidrogenul.

Schema de utilizare a unei pile de combustie aplicata in sectorul casnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare