miercuri, 27 aprilie 2016

Braun satin hair st780 pareri

Ei bine, de ceva vreme sunt una dintre norocoasele care se bucura de Placa de par BRAUN SensoCare Satin Hair pe care o folosesc de . Braun Satin Hair ST7– cu placi ceramice Nanoglide. Iti amintesti cum a decurs ultima zi petrecuta la un salon de infrumusetare, rasfatandu-te?

Magazine şi preţuri - Placi de intins parul Braun SensoCare ST7de la 39RON! SensoCare ST 780) Garantie: ani Placa de par Braun Satin-Hair SensoCare Styler Caracteristici generale Prima tehnologie. Eu tocmai am testat placa Braun Satin Hair (cu tehnologia unica SensoCare). Dupa cum bine stiti, parul meu este extrem de firav .

Am fost provocata sa incerc noua placa Braun Satin Hair SensoCare si am profitat de parul ondulat al Denisei pentru a o testa corespunzator. Placa de indreptat parul Braun Satin Hair ST78 2grade, Negru la eMAG, pret avantajos. Platesti doar dupa ce deschizi coletul.


Philips si Braun, toate bune insa ca cea de la Braun satin hair cu ioni. Modelul face parte din gama Braun Satin-Hair SensoCare, care încorporează o tehnologie de ultimă generație pentru a oferi cele mai bune . Placa de indreptat parul BRAUN Satin-Hair ST7- Multumita reglajului automat al temperaturii si a unei mai bune alunecari, ai rezultate de lunga durata si .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare