miercuri, 13 aprilie 2016

Curatare radiator habitaclu

Curatat radiator incalzire habitaclu. Si iarna trecuta am fost intrebat de cateva ori de ce nu mai baga masina caldura si le raspundeam ca este sigur de la . CURATIRE RADIATOR HABITACLU AB5.

Spray Curatare Aer Conditionat tip Grenada igienizare. Am vazut in real o sulutie de curatat radiatorul la 16lei. Acum nu stiu ce sa folosesc, voi ce sfat imi dati, sau poate ar trebuii sa verific altceva?


Aseara mi-a spalat tata radiatorul de incalzire habitaclu.

A recilculat apa cu solutie de curatare instalatii de intalzire, in sens invers prin radiator, . Circuit radiator incalzire - Tehnic (MKMK2) - vwForum. Am scos ambele furtune din radiatorul mic si nu pompeaza apa afara cand sunt cu motorul la. A incercat cineva curatarea acelui radiator ? Salut Am radiatorul infundat exista cumva in comert vreo solutie care sa ma.


A raspuns turbojack EXPERT (311puncte) acum ani Curatare cu jet de apa . Caldura in masina la AC- caloriferul de caldura -Oct 2012Caldura in masina - caloriferul din bord la AB- probleme si. Curatarea radiatorului este o parte esentiala a procesului de mentenanta, cu efecte pozitive asupra performantei masinii si duratei de . La service mi s a spus ca trebuie curățat radiatorul de încălzire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare