vineri, 8 aprilie 2016

Dcn doraly

DCN EU RETAIL SRL este un magazin specializat. Adresa: SC DCN EU RETAIL SRL CUI: 32648575 .

Cele mai bune oferte de pret pentru dcn. DCN-EU din parcul comercial en-gros Doraly Expo Market . DCN EU RETAIL, Mall Afumati, afla adresa, telefon, website, program si localizare.

Află date de contact, informaţii financiare, datorii la bugete, dosare in . Vezi ce locuri de munca sunt disponibile chiar acum la DCN EU RETAIL SRL. Magazinul DCN-EU, o aparitie noua in peisajul retailului romanesc doraly-int. Specializarea, o carte castigatoare pentru antreprenorii romani? Magazinul DCN-EU, o aparitie noua in peisajul retailului romanesc. Vezi locurile de munca disponibile si aplica online pe eJobs.


Cel mai mare portal de joburi din Romania. Așa că am hotărât, mergem la Doraly. Roșu sau Europa dar conform indicațiilor am ajuns la Doraly. Vizualizaţi profilul profesional al lui DCN EU RETAIL pe LinkedIn. LinkedIn este cea mai mare rețea de afaceri din lume, care îi ajută pe profesioniștii precum . Este in Doraly (cum iesi din Afumati pe partea dreapta, pavilionul ala nou imediat la sosea).


Intrarea e pe la steaguri, pe partea cu soseaua. Doraly Mall este un important centru comercial, frecventat de peste 450.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare